REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
“GRIZZLY MONTAGE te montează pentru EURO 2020”
Perioada: 24 iunie 2021 – 14 Iulie 2021
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei “ GRIZZLY MONTAGE te montează pentru EURO 2020” este TEMAD CO SRL, persoană juridică română, cu sediul în municipiul Braşov, Şoseaua Cristianului nr. 12, Cod Poştal 500053, înregistrată la Registrul Comerţului Braşov sub nr. J/08/2951/1994, CUI RO 6620400, cont bancar RO77 INGB 0009 0082 0536 8918 deschis la ING Brașov, având un capital social subscris şi vărsat integral în valoare de 1.000.000 lei, având număr de Operator de date cu caracter personal 22953 din 26.04.2012 (denumită în continuare „Organizator”).
Campania se desfășoară în perioada: 24 iunie 2021 – 12 Iulie 2021.
SECȚIUNEA 2. DREPTUL DE PARTICIPARE
2.1. Campania este organizată și se desfășoară pe Facebook în conformitate cu prevederile prezentului Regulament și este accesibilă oricărei persoane fizice cu vârsta de minim 18 ani împliniți, la data începerii Campaniei, cu domiciliul în România, care dețin un cont de Facebook.
2.2. Persoanele sub 18 ani nu au dreptul să participe la Campanie. Verificarea vârstei se va face în momentul validării. Câștigătorul își asumă răspunderea pentru toate informațiile pe care le furnizează Organizatorului.
2.3. Nu pot participa la Campanie angajații TEMAD CO SRL precum nici soțul/ soția și rudele de gradul I (părinți, copii) ai angajaților companiei anterior menționată.
2.4. Participarea la aceasta Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivoca a prezentului Regulament.
2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula înscrierea oricărui Participant care nu respecta Regulamentul.
SECTIUNEA 3. MECANISMUL CAMPANIEI
3.1. Campania se desfășoară numai online, pe pagina de Facebook «TEMAD România» disponibilă la adresa https://www.facebook.com/TEMAD.Romania/.
3.2. Orice altă înscriere realizată prin alte mijloace nu va fi luată în considerare.
3.3. Campania cuprinde 9 concursuri de scurtă durată, denumit in continuare “concurs fulger” cu referire la meciurile de fotbal de la Campionatul European de Fotbal 2020 numit în continuare Euro 2020.
3.4. Un participant se poate înscrie cu un singur comentariu la un concurs fulger, dar poate participa la toate cele 9 concursuri fulger.
3.4. Pentru fiecare concurs se va realiza o postare în pagina de Facebook «TEMAD România» – https://www.facebook.com/TEMAD.Romania/ cu referire la un meci care se joacă la Euro 2020.
3.5. Înscrierea se face prin publicarea unui comentariu de tip text la postarea concursului fulger, care să conțină un pronostic privind numele echipei câștigatoare din meciul la care face referire postarea concursului. Comentariile se vor adauga până la ora de începere a meciului.
3.6. Pentru ca o înscriere să fie valabilă în vederea participării la Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
- Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 2;
- Participantul să fie fanul paginii «TEMAD România» (a apreciat cu Like/Îmi place);
- Participantul a distribuit postarea de concurs (Share) pe pagina personală în mod public;
- Participantul a răspuns printr-un comentariu conform punctului 3.5.
3.7. Pentru ca un comentariu să fie considerat valabil înregistrat de către un Participant acesta trebuie să respecte, în mod cumulativ, următoarele condiții:
- să nu încalce niciuna dintre Regulile aplicabile utilizării paginii de Facebook «TEMAD România» https://www.facebook.com/TEMAD.Romania/.
- sa nu încalce în niciun fel prezentul Regulament oficial; să nu conțină nici un mesaj ilegal, imoral sau antisocial;
- să nu conțină detalii defăimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare în general sau în mod direct pentru persoane de o anumită rasă, entitate, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
- să nu conțină amenințări către orice terță persoană, loc, afacere sau grup, să nu lezeze intimitatea, dreptul la viață privată și/sau alte drepturi ale oricarei terțe persoane, firmă sau entitate și nu trebuie să încalce în niciun alt mod legile și reglementările aplicabile;
- să nu conțină referiri sau mesaje cu privire la mărci înregistrate sau neînregistrate;
- să nu folosească expresii protejate prin drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală;
- sa nu promoveze mărcile de țigarete sau alcool, sau consumul de tutun și alcool;
- să nu conțină mesaje adresate minorilor și să nu faca referire la minori;
- să respecte tematica Campaniei așa cum este descrisă pe site și în cuprinsul postării de Campanie;
- să nu includă date cu caracter personal aparținând altor persoane.
Participantul care va posta un comentariu care nu îndeplinește condițiile enumerate la lit. a – j, de mai sus, va fi descalificat, și nu va fi luat în considerare în vederea includerii în tragerea la sorți și/sau și a desemnării Participantului câștigător. Organizatorul are dreptul, dar nu și obligația, de a șterge/modifica/altera în orice mod comentariul/comentariile Participantului/Participanților ce nu îndeplinește/îndeplinesc condițiile enumerate la lit. a – j, de mai sus.
3.5. Organizatorul nu este responsabil pentru faptul că terțe părți pot utiliza materialele pe care participanții la Campanie le înscriu sau le fac disponibile în spațiile dedicate Campaniei. De asemenea, participanții își asumă întreaga răspundere civilă și penală pentru materialele pe care le publică. Orice înscriere în baza unui text/foto/video care nu respectă criteriile de înscriere va fi invalidată, iar participantul nu va fi considerat înscris în Campanie.
3.6. Pentru a participa la prezenta Campanie, un Participant trebuie să îndeplinească simultan toate condițiile de mai sus. Participanții care nu îndeplinesc condițiile de înscriere și participare menționate în Regulament vor fi eliminați din Campanie de către Organizator.
3.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a elimina din Campanie sau de a anula decizia prin care un participant este desemnat câștigător, în condițiile în care respectivul câștigător este suspectat de fraudarea Campanie sau în cazul utilizatorilor care s-au înscris în Campanie pe baza unor conturi create de pe adrese temporare, provizorii, care expiră automat după o perioada determinată de timp sau conturi care nu le aparțin.
SECTIUNEA 4. PREMIILE ACORDATE
4.1. În cadrul acestei Campanii, Organizatorul oferă următoarele premii:
Marele Premiu (1 buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Trotinetă electrică Xiaomi |
Valoarea totală a unui premiu este de 1900lei cu TVA.
Premii optimi de finală (4 buc) constând în:
Pachet 1 (2 buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Ochelari polarizați |
Valoarea totală a unui premiu este de 300lei cu TVA.
Pachet 2 (2 buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Rucsac personalizat |
Valoarea totală a unui premiu este de 300lei cu TVA.
Premii sferturi de finală (2buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Rucsac personalizat |
Valoarea totală a unui premiu este de 300lei cu TVA.
Premii semifinală (2 buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Brățara fitness Huawei |
Valoarea totală a unui premiu este de 400lei cu TVA.
Premii finală (1 buc) constând în:
Nr. Buc. | Denumire premiu |
6 | Doză bere Ursus Premium |
4 | Doză bere Ursus Black Grizzly |
2 | Chipsuri Pringles 160g |
1 | Cutie alune 130g |
1 | Tricou Personalizat |
1 | Sapca personalizată |
1 | Bandă de reparații Bison Grizzly Tape |
1 | Masa foosball personalizată |
Valoarea totală a unui premiu este de 580 lei cu TVA inclus.
Valoarea totala a premiilor din campanie : 5.080 lei cu TVA inclus.
SECTIUNEA 5. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR. ACORDAREA PREMIILOR
5.1. Marele premiu al Campaniei va fi extras prin tragere la sorți electronică din toate înscrierile valide de la toate postarile de concurs, de către reprezentații Organizatorului, în data de 14 Iulie 2021.
5.2. Sesiunile de tragere la sorți electronică se vor desfasura in prima zi lucratoare dupa ziua de desfasurare a fiecarui meci participant la campanie.
5.3. Câștigătorii aleși, vor fi anuntați prin postare pe pagina de Facebook a «TEMAD România» in ziua tragerii la sorti.
5.4 După anunțarea Câștigătorului, acesta trebuie să trimită în maxim 3 zile lucrătoare printr-un mesaj privat, pe pagina de Facebook «TEMAD România» https://www.facebook.com/TEMAD.Romania/ datele personale cuprinzând nume, prenume, număr de telefon, data nașterii, adresa email, adresa poștală de corespondență. Câștigătorul marelui premiu trebuie să trimită și o copie dupa actul de identitate pentru achitarea taxelor și impozitelor pentru premiu.
5.5. Prin participarea la aceasta Campanie, Câștigătorii acorda în mod expres Organizatorului dreptul să folosească datele lor în scopuri publicitare și pentru promovarea acestei Campanii.
5.6. Trimiterea premiilor către Participanții desemnati câștigători va fi efectuata în termen de maxim 30 zile lucrătoare de la validarea finală a câștigătorilor. Organizatorul nu va fi ținut responsabil în cazul în care datele furnizate de către Participanții desemnați câștigători pentru transmiterea premiilor, nu sunt corecte.
5.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita o copie a actului de identitate a câștigătorului înainte de alocarea premiului. Orice declarație falsă, privind identitatea duce la invalidarea imediată a participantului.
5.8. Expedierea premiilor către Câștigători se va face prin Curier Rapid.
5.7. Premiile câștigătorilor vor fi expediate doar către adrese de pe teritoriul României.
SECTIUNEA 6. LIMITAREA RĂSPUNDERII
6.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, de abuz sau de orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sa sau costurile acestei Campanii.
6.2. În eventualitatea unei dispute asupra validării unei înscrieri în Campanie sau a unui câștigător, decizia Organizatorului, bazată pe prezentul Regulament, este definitivă.
6.3. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
- Erorile în datele furnizate de către câștigători; acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea remiterii premiului sau la imposibilitatea identificării unui câștigător;
- Imposibilitatea unui câștigător de a intra în posesia premiului;
- Întârzierile în livrarea/ înmânarea premiilor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor poștale/ de curierat etc.
- Orice disfuncționalitate a rețelei de internet care împiedică buna funcționare a Campaniei;
- Defectarea oricărui echipament de recepție sau a liniilor de comunicații;
- Riscurile de contaminare cu viruși, eroare de calculator, eșec tehnic;
- Pierderea oricăror date
- Performanțele tehnice, timpii de răspuns, transferul de informații, riscurile de întrerupere a conexiunii la internet.
- Orice defecțiune tehnică, hardware sau software de orice fel care a împiedicat sau a limitat posibilitatea de a participa la Campanie.
- Erori de natură tehnică.
SECTIUNEA 7. LITIGII
7.1. În cazul unor litigii apărute între Organizator și Participanții la Campanie, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente.
7.2. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la următoarea adresa: TEMAD CO S.R.L., cu sediul in Brașov, Șoseaua Cristianului nr.12, în termen de maxim 2 (două) zile de la dată publicării câștigătorului/câștigătorilor care se consideră lezați în vreun fel. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare vreo contestație.
7.3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a acestei Campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
7.4. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat câștigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanță a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 8. FORȚĂ MAJORĂ
8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forță majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
8.2. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi impiedicată sau întârziată, conform Cod civil. Organizatorul, dacă invocă forță majora, este obligat să comunice Participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
SECTIUNEA 9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
9.1 Tuturor persoanelor fizice, reprezentanţi legali ai persoanei juridice, care participă la Campanie le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea nr. 677/2001 (pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date), printre care amintim: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de intervenţie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art.18).
9.2. Prin inscrierea la Campanie, Participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea si prelucrarea datelor cu caracter personal ale sale catre/de catre Organizator, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Organizatorului.
9.3 Scopurile constituirii bazei de date sunt: înscrierea la Campanie, identificarea și desemnarea câştigătorilor acestei Campanii, înmânarea premiilor, realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienţi, produsele şi serviciile Organizatorului, informarea acestora, prin diverse mijloace de comunicare (poştă, e-mail, telefon, SMS sau orice alt mijloc de comunicare) cu privire la prezenta Campanie sau la alte acţiuni desfăşurate în viitor.
9.4 Fiecare persoană fizică care participă la Campanie este de acord cu privire la folosirea datelor sale personale de către Organizator în scop de marketing şi are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a Organizatorului, adresând o cerere scrisă către Organizator la următoarea adresa Braşov, Şoseaua Cristianului nr. 12, cod postal 500053.
9.5 La cererea participanţilor, adresata în scris Organizatorului, acesta din urmă se obligă:
-
- să confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu datele sale personale, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an;
- să rectifice, să actualizeze, să blocheze, să şteargă sau să transforme în date anonime, în mod gratuit, datele a căror prelucrare nu este conformă cu prevederile Legii nr. 677/2001;
- să înceteze în mod gratuit prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
9.6 Organizatorul prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu Legea nr. 677/2001, în calitate de operator de date personale, sub notificarea nr. 22953 transmisă la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi, cu excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare.
SECȚIUNEA 10 – TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE
10.1 Organizatorul nu este răspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il vireze la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.
10.2 Organizatorul nu este răspunzător de plata taxelor sau a altor obligaţii financiare legate de utilizarea premiilor, acestea fiind în sarcina exclusivă a câştigătorului. De la data predării premiilor, toate cheltuielile legale sau de utilizare aferente acestora revin proprietarului.
10.3 Prezenta Campanie se desfăşoară în scopuri de marketing.
SECȚIUNEA 11. ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI
11.1 Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord şi acceptă necondiţionat şi în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. În cazul în care Organizatorul constată neîndeplinirea şi/sau nerespectarea condiţiilor stipulate de prezentul Regulament, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără alte despăgubiri sau plăţi.
11.2 Organizatorul îşi rezervă dreptul unilateral de a modifica Regulamentul, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după publicarea acestuia pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/TEMAD.Romania/. Prezentul Regulament a fost încheiat şi semnat astăzi, 24 iunie 2021 la Braşov.
Campania promoțională respectă regulamentul GDPR și este în concordanță cu el, fără excepție.