O promisiune pentru viitor
Mellerud a fost numit Brand of the Century – Brandul Secolului în Germania.
Compania germană a fost confirmată pentru dezvoltarea de produse inovatoare, centrate pe client, ce fac față problemelor casnice.
Mellerud Chemie GmbH se poate mândri acum cu titlul „Brandul secolului”. Producătorul de soluții profesionale și speciale de curățare din Brüggen (Rinul de Jos) a fost onorat cu acest titlu de Grupul de publicații „Die Zeit”(Grupul de edituri premiază în fiecare an mărci din aproximativ 180 de categorii). Compania s-a impus în fața concurenților săi în domeniul produselor de curățare speciale, în trei faze de evaluare și este acum apreciat ca Standard German de Referință.
Multe sondaje asistate și neasistate ale consumatorilor sunt efectuate pentru a identifica candidații la această competiție. Candidații sunt apoi evaluați de un juriu pe baza diferitelor criterii, cum ar fi istoricul sau antecedentele. Decizia este influențată și de modul în care marca este reprezentată pe piață și de cât de puternic este asociat brandul evaluat cu titlul respectiv. Câștigătorul este de necontestat. Nu există clasament, doar câștigătorul din categoria respectivă se poate numi “Brand of the Century”. Potrivit lui Maik Bohne, Head of Marketing la Mellerud, faptul că nu există și locul al doilea subliniază mai mult importanța premiului. Titlul “Brand of the Century” este o confirmare pentru companie și pentru angajații săi. Într-un videoclip înregistrat pentru German Standards, dr. Florian Langenscheidt, editorul “Brands of the Century” a spus: „Brandurile sunt o promisiune de performanță excepțională și perfecțiune în fiecare detaliu, de calitate și tradiție”. Trofeul acesta este extraordiar pentru noi, subliniază Bohne.
Premiul are recunoaștere și în afara granițelor Germaniei. Compania MELLERUD cu sediul în Germania, își găseste locul printre producătorii de soluții ce rezolvă problemele oamenilor și acest lucru este confirmat de clienți. În plus, spune Bohne, „Die Zeit”, în calitate de organizator al acestei competiții, se bucură de un nivel ridicat de apreciere și încredere în rândul populației și, prin urmare, atrage un public larg. „Alegerea unui produs din rândul mărcilor secolului nu este de obicei o decizie de cumpărare spontană, ci demonstrează încredere în furnizor”, spune cu convingere directorul de marketing. „Un brand este întotdeauna o promisiune pentru viitor care se bazează pe trecut”, explică el, tot în perspectiva aniversării a 40 de ani de la inființarea Mellerud ce a fost celebrată anul trecut. „În plus, brandurile dau tonul pe piețele ce adesea sunt inundate de articole fără recunoaștere”, adaugă Bohne.
Inovația este un cuvânt cheie important, spune Directorul de marketing de la Mellerud. Compania dezvoltă produse noi în propriul laborator de la sediul companiei și efectuează sondaje înainte de fiecare nouă dezvoltare pentru a fi cât mai aproape de nevoile clienților. Potrivit lui Bohne, provocarea este de a dezvolta produse din punctul de vedere al clientului care să convingă și prin eficacitatea lor. El încă vede potențial de creștere pentru soluții speciale de curățenie. „Vrem să ne extindem și mai mult gama”, anunță el. Nevoia există, pe de o parte din cauza nevoii crescute de igienă și pentru că oamenii petrec mai mult timp acasă. Pe de altă parte, se observă o cerere mare de soluții pentru diverse probleme, dar la cantitate mai mică, convenabilă și confortabilă cu bugetul fiecărui consumator, pe care Mellerud o deservește, de exemplu, prin noua sa gamă de produse în tub.
Marea ceremonie de premiere “Brands of the Century” este amânată pentru 2022 din cauza pandemiei.
Produsele sunt puse la vanzare și în Romania, pe magazinul online Econstrukt.ro www.econstrukt.ro/mellerud